sábado, 23 de diciembre de 2017

ELS ‘DEFECTES’ D’UN RENAULT MEGANE SCENIC.

Al llarg dels anys hem voltat per Catalunya amb vehicles SEAT, SIMCA, FORD, CITROËN, SMART, RENAULT , ... , no cal dir-ho ens han succeït tota mena d’anècdotes i em viscut algunes situacions ‘complicades’ , o recordes Tomàs ?.

El que no m’havia succeït encara és que es desenganxes la tapisseria del sostre. El vehicle RENAULT SCENIC és de l’any 2003, i porta quasi 214.000 quilometres. Em deien al concessionari de Sabadell Comercial Martí S.A, que ‘ el vehicle ja no està en garantia ‘ , els explicava que lògicament la GARANTIA es limita als elements mecànics que es desgasten amb l’ús, i no òbviament als defectes que puguin aparèixer com a conseqüència de l’aplicació en el procés de fabricació de materials inadequats, el que es coneix com ‘obsolèsciencia programada - . Li ensenyava un vehicle del mateix model i amb molta més antiguitat que esperava reparació mecànica en el que el sostre està – com és lògic – PERFECTAMENT. El meu interlocutor em deia que ´això és política d’empresa’ , no em precisava si de la RENAULT – a la que no li escauen aquestes males pràctiques o del Concessionari de Sabadell.


N’he vist més de vehicles RENAULT SCENIC amb la tapisseria del sostre desenganxada, això em confirma – si cal – en que estem davant d’una mala praxis de RENAULT.

Us convido a donar divulgació a aquest post, i si us trobeu amb aquest problema a reclamar – en teniu tot el dret – que el fabricant es faci càrrec del cost , que a ell li suposa menys de 500€

Estic valorant la interposició d’un acte de conciliació en el que insti a RENAULT a reconèixer que el fet que es desenganxi la tapisseria del sostre no té cap relació amb un us inadequat del vehicle.

Feu-ne divulgació per la xarxa, intentem que sigui trending topics mundial almenys un dia, que RENAULT entengui que la millor política és tenir clients satisfets, i no esmerçar milions i milions en anuncis, oi?.

Una més, algú pot aconseguir el condicionat de les garanties d’aquest model, i veure si efectivament l’entapissat del sostre queda fora de la garantia amb el pas del temps?.

Gràcies per endavant.

Ah!, alguns mitjans de premsa ‘lliure i democràtica’ no han volgut publicar això com ‘carta al Director’, l’argument el teniu clar, oi?. Renault és un bon client publicitari.

Antonio Mora Vergés

No hay comentarios:

Publicar un comentario