miércoles, 28 de mayo de 2014

QUE PODEM FER SI SOM UNES PORCELLANES ?

Tenim la tendència d’atribuir capacitats com la força, la resistència, .. a les persones en funció del seu ‘xassís’, així associem una persona menuda i prima amb la ‘fragilitat’, i contràriament pensem dels que superen l’alçada  1,70 que son persones ‘fortes’.

En el meu cas des de la infantessa tinc assignat el rol de persona ‘forta’ , i  arribada l’hora vaig tenir la bona pensada de casar-me amb una persona que a priori qualificaríeu de ‘fràgil’; va ser sens dubte la millor pensada de la meva vida perquè sóc un ‘porcellana’, mentre la meva parella és de marbre de la millor qualitat.

Veieu les diferències :

Marbre ; roca calcària, metamòrfica, cristal·lina, granular i de gra macroscòpic, blanca, negra o de diversos colors deguts a la presència de substàncies estranyes, que mostra sovint clapes o venes i és susceptible d’un gran poliment.


Porcellana ; terrissa molt fina que difereix de l’ordinària per la seva blancor, duresa i transparència.

En aquest moment en que indissimuladament  s’està desmuntant ‘l’estat del benestar’ ,  els ‘porcellanes’ som els primers candidats a marxar a la ‘ Casa del Pare Etern’, i si no ho hem fet tots encara, és perquè com en el meu cas, tenim al costat una ‘roca’ que ens protegeix davant els quasi constants ‘ petits problemes de salut’ que son marca de fàbrica.

I, que podem fer els porcellanes ?, doncs els que tenim facilitat d’escriure,  reclamar , reclamar, reclamar , davant els arguments ‘miserables’  de les administracions, que NOMÉS veuen la solució a la crisis econòmica, produïda per   la seva estultícia i corrupció, retallant la ‘xocolata del lloro’ , i mantenim al ensems uns privilegis immorals i escandalosos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario